HAppy Birthday to me...


Today 16/12/2008..

Its my birthday..hoye Hoye hoye bravo2...


although both my parents not around(they're in mekkah) , its 22 years old and it still counting . Not received anything yet but this time is different situation..Why? dulu besday susah nak dapat papa ..nak beli papa pun terbatas..sekarang saya da kerja ...so ble la makan coklat snickers yang diidam2kan and buy sumthing that i want ... Hehe merapu lak ...

Just nak wat wish that tuhan tabahkan ati aku merempuh ranjau idup ni , perkenankan niat dan iltizam aku nak sambung belajar , panjangkan umor mak ayah adik2 , seluruh keluarga aku serta 'Ni' my inspire ...serta berkati sumber rezeki dan bisnes aku dan tunjukkan aku jalan di mana aku bley berbakti kepada agama bangsa dan negara ..walaupun aku ni xseberapa tapi aku ikhlas dalam menjalankan tanggungjawab aku terhadap pelajar2 di sini . . .

For those sahabat2 , handai dan kenalan ..my ex student...i would like to thank you all for the support that you gave to me dari aku mula belajar sampai la aku da bekerja..and x lupa pada cousin aku yg 4( hani , dikwan,ekal,myself hehehe) luv you all dari kecik sampai kita besar .22 tahun korang da banyak support aku dari aku kecik smp besar ..aku doakan korang suma berjaya...

Don't you ever wish you were someone else
You were meant to be the way you are exactly
Don't you ever say you don't like the way you are
When you learn to love yourself you're better off by far
And I hope you always stay the same
'Cause there's nothin 'bout you I would change

I think that you could be whatever you wanted to be
If you could realize all the dreams you have inside
Don't be afraid if you got somethin to say
Just open up your heart and let it show you the way

Believe in yourself reach down inside
The love you find will set you free
Believe in yourself you will come alive
Have faith in what you do you'll make it through
ohhh whoa whoa hey


Joey MacIntyre - Stay The Same

adios.. I'm yours.

1 comments:

HaNi said...

owh happy birthday brother

December 20, 2008 at 6:00 AM